Bilecik Masa Tenisi Kız Takımı Ege Bölgesi üçüncüsü oldu. Turnuvada rakipleriyle kıyasıya mücadele eden Bilecik temsilcisi, organizasyonu üçüncü sırada tamamlayarak bronz madalyanın sahibi oldu. Elde ettiği dereceyle Bilecik'e gurur yaşatan ekip, turnuva boyunca gösterdiği performansla dikkat çekti.

Bilecik'te 26 milyonluk yatırımla köyün altyapısı yenilendi
Bilecik'te 26 milyonluk yatırımla köyün altyapısı yenilendi
İçeriği Görüntüle

Bilecik Gençlik ve Spor İl Müdürü Ramazan Demir, yaptığı açıklamada, 'Sporcularımızı ve antrenörümüz Onur Çeri'yi tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyoruz' dedi.

Kaynak: İHA