Eskişehir'in, Tepebaşı ilçesi Eskişehir Zübeyde Hanım Bulvarı üzerinde faaliyet gösteren bir burger restoranında meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, arkadaş grubu işletmede yemek siparişi verdikten kısa süre sonra bazı kişilerde mide bulantısı ve rahatsızlık belirtileri görüldü.

3 kişi hastaneye kaldırıldı

Fenalaşan 3 kişi, olay yerine sevk edilen sağlık ekiplerince Eskişehir Yunus Emre Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı. Tedavi altına alınan şahısların durumlarının iyi olduğu ve kısa süre içinde taburcu edildikleri öğrenildi.

Geleceğe kitapla yatırım!
Geleceğe kitapla yatırım!
İçeriği Görüntüle

Numune alındı, inceleme sürüyor

Olay sonrası işletmede gıda ürünlerinden numune alındığı ve laboratuvar incelemesi başlatıldığı bildirildi. Polis ekiplerinin de olayla ilgili çalışma yürüttüğü kaydedildi.

Kaynak: HABER MERKEZİ