Eskişehirspor'un Olağan Mali Genel Kurul Toplantısı, yeterli çoğunluk sağlanamadığı için ertelendi. Eskişehirspor kulübü mali durumu ve borç tablosunun görüşüleceği kongre, 3 Temmuz Cuma günü gerçekleştirilecek. Hasan Polatkan Kültür Merkezi'nde yapılması planlanan genel kurulda, 657 delegeden en az 328'inin hazır bulunması gerekiyordu. Ancak toplantıya yalnızca 42 delege katılınca çoğunluk sağlanamadı ve kongre ileri bir tarihe bırakıldı.
Eskişehirspor'da gözler 3 Temmuz'a çevrildi
Eskişehirspor yönetimi, ertelenen Olağan Mali Genel Kurul'un 3 Temmuz Cuma günü saat 17.00'de yine Hasan Polatkan Kültür Merkezi'nde yapılacağını duyurdu. Yeni tarihte gerçekleştirilecek genel kurulda kulübün mali tablosu ve güncel borç durumu delegelerle paylaşılacak




