Kütahya İl ve İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü ekipleri tarafından merkez ile Tavşanlı, Emet, Domaniç ve Gediz ilçelerinde gerçekleştirilen denetimlerde; hayvan refahı, hijyen şartları, kesim uygunluğu ve güvenli gıda tüketimi konularında kontroller yapılarak vatandaşlar ile işletmelere bilgilendirmelerde bulunuluyor.

Selin ardından geriye çöp yığınları kaldı
Selin ardından geriye çöp yığınları kaldı
İçeriği Görüntüle

Yetkililer, halk sağlığı ile hayvan sağlığının korunmasına yönelik çalışmaların bayram boyunca titizlikle sürdürüleceğini belirtti.

Kaynak: İHA