Okul Sporları 2. Küme Voleybol Genç A Kız İl Birinciliğinde heyecan son buldu. Final maçında Mustafa Kemal Atatürk Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi’ni 3-1 mağlup eden Kılıçoğlu Anadolu Lisesi şampiyonluk kupasını göğe kaldırdı. Düzenlenen törenin ardından okul yönetimi açıklamalarda bulundu. Yönetim, “2. Küme Genç A Kız Voleybol Takımımız şampiyon olarak 1.'lik kupasını kazandı. Bizleri gururlandıran kızlarımızı ve Beden Eğitimi Öğretmenimiz Tuncer Başpınar'ı tebrik ederiz” dedi.
Muhabir: SAMET KILIÇ




