3 grupta oynanan ligde ilk iki sırayı alan takımlar çapraz eşleşme ile play-off karşılaşmalarına çıktı. Eleme maçlarının ardından 4 Eylülspor ile Söğütspor finale yükseldi.

Bilecik'te odun çekerken traktörün altında kaldı!
Bilecik'te odun çekerken traktörün altında kaldı!
İçeriği Görüntüle

Bilecik İstasyon Sentetik Sahası’nda oynanan final müsabakasında etkili bir oyun ortaya koyan 4 Eylülspor, rakibini 5-0 gibi net bir skorla mağlup ederek şampiyonluğa ulaştı.

Karşılaşmayı Söğüt Belediye Başkanı Ferhat Durgut da tribünden takip etti. Maçın bitiş düdüğünün ardından 4 Eylülspor oyuncuları sahaya inerek şampiyonluğu coşkuyla kutladı.

Kaynak: İHA