3 grupta oynanan ligde ilk iki sırayı alan takımlar çapraz eşleşme ile play-off karşılaşmalarına çıktı. Eleme maçlarının ardından 4 Eylülspor ile Söğütspor finale yükseldi.
Bilecik İstasyon Sentetik Sahası’nda oynanan final müsabakasında etkili bir oyun ortaya koyan 4 Eylülspor, rakibini 5-0 gibi net bir skorla mağlup ederek şampiyonluğa ulaştı.
Karşılaşmayı Söğüt Belediye Başkanı Ferhat Durgut da tribünden takip etti. Maçın bitiş düdüğünün ardından 4 Eylülspor oyuncuları sahaya inerek şampiyonluğu coşkuyla kutladı.
Kaynak: İHA





