Eskişehir İl Emniyet Müdürlüğü'ne bağlı trafik ekipleri tarafından Yenibağlar Mahallesi'nde bulunan Uludağ Sokak ve İsmet İnönü-1 Caddesi üzerinde denetim gerçekleştirildi.
Trafik Denetiminde Yakalandılar: Alkollü 2 Sürücünün Ehliyetine El Konuldu
Denetimler sırasında durdurulan araçlarda yapılan kontrollerde Z.D. ve B.B. isimli sürücülerin alkollü olduğu tespit edildi. Yapılan ölçümlerde Z.D.'nin 1 promil, B.B.'nin ise 2,25 promil alkollü olduğu belirlendi. Trafik güvenliğini tehlikeye atan iki sürücüye 25'er bin TL olmak üzere toplam 50 bin TL idari para cezası kesildi. Ayrıca sürücülerin ehliyetlerine 6 ay süreyle el konuldu.
Trafik ekiplerinin kent genelinde denetimlerini sürdüreceği öğrenildi.
Kaynak: HABER MERKEZİ




