Eskişehir'in Odunpazarı ilçesi Mustafa Kemal Atatürk Caddesi’nde meydana geldi. Trafik yoğunluğu nedeniyle araçların yavaş ilerlediği caddede, bir motosiklet sürücüsü beklemek yerine kaldırıma çıkarak yoluna yaya güzergâhından devam etti.
Trafikten Kaçan Motosikletli Kaldırımdan Gitti
Sürücünün kurallara aykırı hareketi, trafikte bulunan bir araçtaki vatandaş tarafından görüntülendi. Kaydedilen görüntülerde motosikletlinin kaldırım üzerinde bir süre ilerlediği ve daha sonra gözden kaybolduğu görüldü. Yayaların kullanımına ayrılan alanda seyreden motosiklet sürücüsünün davranışı, hem trafik hem de yaya güvenliği açısından tepki çekti. Olayla ilgili herhangi bir işlem yapılıp yapılmadığına dair bilgi paylaşılmadı.




