Eskişehir Büyükşehir Belediyesi, 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle birlikte toplu ulaşımda yaz dönemi uygulamasına geçileceğini duyurdu. Bu kapsamda ESTRAM'da 29 Haziran Pazartesi gününden itibaren yaz tarifesi uygulanacak.
Belediyeden yapılan açıklamada, okulların tatile girmesiyle değişen yolcu yoğunluğu göz önünde bulundurularak tramvay sefer saatleri ile sefer sıklıklarının yeniden düzenlendiği belirtildi. Yaz dönemi boyunca uygulanacak yeni tarifeyle toplu ulaşım hizmetlerinin daha verimli şekilde sürdürülebilmesi amaçlanıyor. Vatandaşlar, güncel tramvay hareket saatleri ve sefer bilgilerine ESTRAM'ın resmi internet sitesi ile mobil uygulaması üzerinden kolaylıkla ulaşabilecek. Büyükşehir Belediyesi, yolcuların mağduriyet yaşamamaları için yolculuk öncesinde güncel sefer saatlerini kontrol etmelerini tavsiye etti.




