Bağlı oldukları Oda Başkanı Selma Güder ile sezon çalışmalarını değerlendiren genç üyeler,kurultay öncesi başlatılan çalışmalar hakkında bilgi verdi.Genç Ziraat Mühendisleri Temsilcisi Mert Emir Dişbudak,dönem çalışmaları hakkında başkanları Güder’ e bilgi verdi.Düzenlenen toplantı hakkında açıklamada bulunan Temsilci Dişbudak “Genç Ziraat Mühendisleri olarak bu yaz döneminde bir kamp ve gençlik kurultayını hayata geçireceğiz.Mesleki örgütlenme faaliyetlerine her zaman olduğu gibi ağırlık vereceğiz. Yeni mezun olan üyelerin kayıt işlemleri tamamlandı. Yaz mavimi biz genç üyeler olarak dolu etkinliklerle geçecek” dedi. Oda Başkanı Selma Güder ile Başkan Yardımcısı Hasan Çakıllı’ da yürütülecek alışmalardan dolayı genç üyelerine teşekkür ederek başarılar diledi. Düzenlenen toplantı çalışmalar hakkında karşılıklı görüş alış verişinde bulunulmasıyla son buldu



